Välkommen till min nya blogg!

Så..... it's my first blogg

Jag ska skriva om mig, och om vad jag tycker om. Jag gillar kunst och resor, så, jag ska skriva om det, men också om Sverige. Jag är inte svensk, men jag bor här nu sedan Augusti 2007. Jag älskar Sverige och det är så mycket som jag vill skriva om.

Som jag pratar (och skriver) inte perfekt svenska, jag ska skriva på engelska och spanska också.

Hoppas att ni gillar det ;)

Det är en bild jag tog på ett kunstgalleri i Danmark. It's cool, ay?


Kommentarer
Postat av: RMR

Jajaja.. que buena obra de arte. Ahorita leo o trato de leer lo que has escrito.. nadamas que le di una hojeada para ver que tanto habias escrito. =).. Sorry por los acentos pero ya sabes como son los teclados gringos.

2008-07-10 @ 17:41:43
Postat av: Katarina

Gerardo, din svenska är jättebra! Jag upptäckte just din blogg, hoppas du inte har något emot att jag läser den? ;)

2008-08-15 @ 11:19:03
URL: http://katarinaknits.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0